Studia przypadku

Zdalne wsparcie

Wyobraź sobie sytuację, w której awarii ulega jedna z maszyn na produkcji. Zgłoszenie serwisowe wysyłane jest następnego dnia. W zależności od dostępności serwisu naprawa następuje po kilku dniach. Mając okulary rozszerzonej rzeczywistości i aplikację AR4vision możesz skrócić czas reakcji a urządzenie może być sprawne tego samego dnia, przy założeniu że pracownik serwisu pomoże nam w usunięciu tej awarii (zdalnie). Do tego ograniczamy czas przestoju maszyny.

Serwis i utrzymanie

Zbliża się przegląd serwisowy urządzenia, którego jesteśmy producentem. Trzeba wysłać dwie osoby do naszego klienta (zlokalizowanego w Niemczech) a wcześniej umówić termin. Zamiast dwóch osób, możemy teraz wysłać jedną osobę, do tego mniej doświadczoną, która ze wsparciem aplikacji AR4vision zrealizuje to zadanie samodzielnie. Wykorzystujemy więc osobę mniej doświadczoną (co w sytuacji braku kadr jest komfortowym rozwiązaniem), a do tego znacząco obniżamy koszty wyjazdów i podróży.

Szybkość reakcji

Klimatyzacja na hali produkcyjnej działa w sposób nieprawidłowy. Prawdopodobnie to coś z nawiewem. Od zgłoszenia serwisowego do naprawy minie pewnie kilka dni, ale na zewnątrz jest bardzo gorąco i ma to wpływ na temperaturę wewnątrz hali. Potrzebna jest natychmiastowa reakcja. Korzystając z aplikacji AR4vision możemy szybko skontaktować się z producentem i wskazać mu nieprawidłowo działające urządzenie. On pomoże nam szybko usunąć usterkę.

Skrócenie odległości

Masz zakład zlokalizowany na drugim końcu Polski. Korzystając z technologii rozszerzonej rzeczywistości i aplikacji AR4vision możesz mieć teraz podgląd (video) na to co dzieje się w konkretnym miejscu. Do tego możesz mieć dostęp do parametrów i ustawień maszyn lub urządzeń z tamtejszej lokalizacji.

Obniżenie kosztów

Masz zakład produkcyjny, który znajduje się w Azji. Średnio raz w miesiącu wysyłasz pracowników by prowadzili tam szkolenia. Teraz możesz to robić niższym kosztem wysyłając na miejsce okulary rozszerzonej rzeczywistości z aplikacją AR4vision. Szkolenie można przeprowadzić teraz szybko (z dnia na dzień) bez potrzeby wyjazdu na miejsce.