Studia przypadku dla urządzeń mobilnych

Zdalna pomoc

Twoja firma zajmuje się wykonywaniem serwisu maszyn i urządzeń. Zdarza się, że serwisanci podczas wykonywania czynności spotykają się z problemem, który trudno jest im rozwiązać i potrzebują wsparcia z zewnątrz. Rozmowa telefoniczna w tym przypadku może niekoniecznie szybko i skutecznie pomóc im w rozwiązaniu problemu.

Dzięki aplikacji AR4vision mobile, za pomocą zwykłego telefonu, gdzie oprócz połączenia głosowego masz połączenie video, możesz dokładnie i precyzyjnie kierować i prowadzić swoich pracowników przez skomplikowane procesy lub procedury. Efektem jest zaoszczędzony czas i pieniądze.

Dzielenie się wiedzą

Firmę serwisowa w której pracujesz chce, aby Twoi pracownicy byli odpowiednio przygotowani i nastawieni na rozwiązywanie trudności, które napotykają podczas pracy. W każdej firmie jest też pracownik, który dzięki swojemu doświadczeniu jest źródłem wiedzy.

Dzięki aplikacji każdy Twój pracownik może połączyć się z bardziej doświadczonym kolegą, by skorzystać z jego porady. Proces dzielenia się wiedzą, przyspieszy czas reakcji i wykonania zadania. To korzyść zarówno dla Ciebie jak i Twojego zleceniodawcy.

Utrzymanie ruchu

Twoja firma odpowiada za utrzymanie ruchu w zakładzie produkcyjnym. Zdarza się jednak, że nieoczekiwany błąd lub awaria powoduje przestój, co z kolei wpływa niekorzystnie na koszty prowadzonej działalności. Często to prozaiczne sprawy, jednak zanim serwisant dojedzie na miejsce usterki, minie kilka godzin.

Aplikacja AR4vision dzięki połączeniu audiowizualnym oraz możliwości rysowania na ekranie telefonu może przyspieszyć rozpoznanie usterki, włączyć tryb tymczasowy(do czasu przyjazdu serwisanta) lub całkowicie zdalnie usunąć usterkę. Szybka reakcja to klucz do sukcesu.

Zdalne wsparcie i serwis

Twoja firma oprócz serwisu maszyn i urządzeń często wdraża nowe rozwiązania, w celu podnoszenia jakości świadczonych usług. Aby zrobić to sprawnie i nie narażać klientów na poniesienie kosztów, serwisanci muszą zrobić to szybko i bezbłędnie. Wymaga to od nich wcześniejszego, teoretycznego przygotowania do wdrożenia.

Dzięki naszemu rozwiązaniu, oddelegowany na miejsce wdrożenia pracownik może w każdej chwili być wspierany przez konstruktora rozwiązania, lub osobę za to odpowiedzialną. Dodatkowo operacja może zostać wykonana w kilku miejscach jednocześnie.

Osoba odpowiedzialna za cały projekt poprzez aplikację AR4vision może wspierać nawet kilku pracowników jednocześnie, niezależnie od miejsc, w których się znajdują. To wpływa na jakość i szybkość wprowadzania zmian.

Montaż, serwis

Firma w której pracujesz, to producent maszyn i urządzeń, które trafiają do zakładów produkcyjnych na całym świecie. Niestety kwestia serwisu lub naprawy w oddalonych od Twojej firmy miejscach, skutkuje wysokimi kosztami dla Twoich klientów.

Aplikacja AR4vision mobile bardzo dobrze rozwiązuje ten problem. Do każdej wysłanej maszyny na czas udzielanej gwarancji możesz wysłać klientowi kod do aplikacji, z której będzie mógł skorzystać w razie problemów technicznych.

Dzięki połączeniu poprzez telefon komórkowy, możesz bezkosztowo łączyć się z opiekunem maszyny oddalonym nawet o kilka tysięcy kilometrów w celu udzielenia natychmiastowego wsparcia i dokonania całkowitej lub częściowej naprawy. To ograniczy koszty związane z podróżą serwisantów oraz przestojem parku maszynowego Twojego klienta.

Dzięki połączeniu między telefonem lub tabletem można oprócz wideorozmowy, prowadzić pracowników przez procedury serwisu, montażu lub instruować w pełni zdalnie zaznaczając na ekranie nośnika krok po kroku czynności, które muszą wykonać. To oszczędność czasu, pieniędzy oraz gwarancja najwyższej jakości świadczonych usług. Dzięki pobraniu aplikacji przez pracowników firmy, mogą dzielić się wiedzą i wspierać między sobą, pracując w różnych miejscach na świecie.

Usługi serwisowe AR4vision call to call (door to door)

W profilu twojej firmy znajduje się usługa door to door, jest to często wybierana opcja serwisu przez Twoich klientów. Aplikacja AR4vision może pomóc usprawnić ten proces.

Dzięki bezpośredniemu połączeniu z klientem za pomocą aplikacji, można zrobić wstępne rozpoznanie usterki lub nawet dokonać zdalnej naprawy. To nie tylko oszczędność czasu i pieniędzy. To również natychmiastowa reakcja co znacznie wpływa na zadowolenie klientów.

Usługi rozruchowe, montaż, pierwsze uruchomienie

Twoja firma zajmuje się sprzedażą pieców gazowych, sprzętu AGD lub instalacji sanitarnej? Zakupione przez Twoich klientów urządzenia, na życzenie klienta można zamówić z montażem. Dzięki aplikacji AR4vision dostępnej na telefony lub tablety, możesz zaoferować swoim klientom wsparcie podczas samodzielnego montażu. Krok po kroku pokazując elementy odpowiedniego ich podłączenia lub uruchomienia. To pozwoli ci na świadczenie usługi montażu bez wychodzenia z firmy. Dodatkowo w jeden dzień możesz obsłużyć kilku klientów co pozytywnie wpłynie na ograniczenie kosztów związane z dojazdem.

Usługi pogwarancyjne

Klient, który zgłosił się do Ciebie, chciałby dokonać pogwarancyjnego serwisu swojego parku maszynowego, który wcześniej wykonywał u konkurencji. W celu rozpoznania oraz zamówienia części, musisz oddelegować tam jednego z Twoich pracowników na kilka godzin.

W przypadku połączenia z klientem za pomocą aplikacji, możesz dokonać wizji lokalnej zdalnie oraz uzgodnić z klientem szczegóły w kwestii części czy elementów poddanych przeglądowi. Takie rozwiązanie pozwoli zredukować koszty związane z dojazdem do klienta zwiększając jednocześnie możliwość obsługi większej ilości klientów jednego dnia.

Audyt ubezpieczeniowy

Pęknięta szyba czy zarysowanie samochodu zdarzają się bardzo często. Do oględzin uszkodzonego pojazdu każdorazowo Twoja firma musi wysyłać konsultanta, który zbierze potrzebne dane oraz pomoże klientowi dokonać wszystkich formalności.

Dzięki aplikacji AR4vision można dokonać oględzin zdalnie. Komunikując się z osobą poszkodowaną, zaznaczając kolejne miejsca uszkodzenia oraz dokumentując je za pomocą zdjęć możemy zrobić pełną dokumentację szybko, sprawnie, bez ponoszenia kosztów związanych z dojazdem.

Nadzór nad kilkoma zakładami

Jesteś odpowiedzialny za park maszynowy w zakładzie produkcyjnym. Zakład posiada kilka oddziałów na terenie kraju, z czego Tobie przypadły trzy. Zdarza się, że podczas wizyty z jednym z zakładów jesteś potrzebny w innym.

Aplikacja AR4vision pomogłaby Ci w wykonywanej pracy. Dzięki odpowiedniemu rozlokowaniu aplikacji między osobami, z którymi kontaktujesz się najczęściej, możesz wspierać ich działania oraz przekazywać istotne wiadomości niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz. To oszczędność czasu i przyspieszenie procesów produkcyjnych.

Wymiana wiedzy pomiędzy pracownikami różnych zakładów

Sieć zakładów w których pracujesz mimo rozległych lokalizacji współpracuje ze sobą. Niestety wymaga to częstych wizyt międzyzakładowych, ze względu na brak potrzebnych specjalistów.

Dzięki aplikacji pracownicy mogą komunikować się ze sobą i dzielić wiedzą niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Takie rozwiązanie wpływa na szybkość w procesach decyzyjnych oraz procesach wdrożeniowych, co bezpośrednio wpływa na wzrost efektywności pracy.

Innowatorzy, R&D

Jesteś odpowiedzialny w firmie za udoskonalenia procesów zachodzących w zakładzie. Lubisz innowacyjne, ale i praktyczne rozwiązania. Aplikacja AR4vision oparta o technologię rozszerzonej rzeczywistości idealnie wpasowuje się w tą ideę.

Dzięki jej zastosowaniu możesz usprawnić proces dzielenia się wiedzą, zachodzący w firmie. Możesz równoważyć jej podział wzmacniając słabsze działy. Dodatkowo podejmując współpracę z dostawcą rozwiązania, możesz dostosowywać je do własnych potrzeb, tworząc dedykowane innowacyjne rozwiązanie, oszczędzające czas, pieniądze, przyspieszające zachodzące w Twojej firmie procesy. Aplikacja działa na telefonach i tabletach.