FAQ
Poniżej znajdują się najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania. Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.
System AR4vision działa obecnie wyłącznie na systemie operacyjnym Windows 10. Wynika to z faktu, że ten system operacyjny jest dostępny na okularach (Microsoft Hololens), które obsługują nasz system. W planach jest rozszerzenie dostępności systemu.
System Ar4vision działa obecnie wyłącznie na systemie operacyjnym Windows 10. Wynika to z faktu, że ten system operacyjny jest dostępny na okularach (Microsoft Hololens), które obsługują nasz system. Zalecamy upgrade systemu operacyjnego do wersji 10.
Jeśli tablet zawiera system operacyjny Windows 10 możliwe jest korzystanie z naszej aplikacji desktop na tym urządzeniu. W niedalekiej przyszłości planujemy rozszerzenie dostępności systemu.
System AR4vision działa obecnie wyłącznie na okularach Microsoft Hololens. Planujemy poszerzenie oferty o rozwiązania dostępne na inne platformy (Vuzix, Magic Leap, Mira Prism) w momencie kiedy będą one dostępne w stabilnych komercyjnych wersjach.
Tak, do każdej aplikacji desktop możemy wykupić dodatkowe licencje aplikacji na okulary.
System AR4vision działa w oparciu o nasze serwery (zlokalizowane w Polsce i w Kanadzie), jednak przewidujemy możliwość instalacji wdrożeniowej opartej o serwery klienta.
Nie, połączenie może odbywać się w różnych sieciach, w różnych lokalizacjach. Wymaga to jedynie konfiguracji systemu w ustawieniach, w tym podania IP. Szczegóły zawarte są w instrukcji użytkownika.
System AR4vision daje nam możliwość streamowania obrazu, ale dodatkowo mamy też możliwość „mrożenia” obrazu, na którym można następnie pracować.
Do sprawnej obsługi systemu potrzebne jest łącze internetowe o szybkości min. 5 MBit.
Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy z poziomu aplikacji desktop użyć klawisza CTRL a następnie skierować kursor myszki w kierunku, w którym pracownik ma się poruszać. Pracownik korzystający z okularów będzie widział strzałki kierunkowe.
Strzałki, jak i inne zaznaczone obiekty usuwamy poprzez wciśnięcie klawisza Backspace. Poprzez wciśnięcie klawisza Delete usuwamy wszystkie strzałki dotąd narysowane.
Tak, wymaga to zakupu dodatkowej licencji desktop na drugi komputer.
Aplikacja jest dostępna zarówno na system operacyjny Android oraz system operacyjny iOS.
W przypadku aplikacji na system operacyjny iOS telefon od wersji iOS 11 lub wyższej.
W przypadku aplikacji na system operacyjny Android telefon od wersji Android 7.0 lub wyższej.
Minuty są odejmowane z konta osoby dzwoniącej.